cestujeme.tudy.cz

Kniha hostů

Vítejte!!!

Pokud na Vás udělaly naše stránky dojem, můžete zde zanechat svou reakci, pochvalu či výhružky. Vkládací formulář naleznete na konci této stránky...



Otočit pořadí příspěvků


23. dubna 2001 000 13:05

Chybi ti tu nejake fotky !!!



8. května 2001 000 08:13

priver rebjata!
U vas otshen' prikol'nyj (horoshyj) sait - mne ponravilsja. Esli budet tshto to noven,koje to pishite mnje na mail.
Poka!
Sergey Lysov (=faxman)

serguei_lyssov (zavináč) mail (tečka) ru

8. května 2001 000 19:29

Meli by jste se mirnit ve vyrocich ohledne Skodovek.
Skodovky narozdil od tatrovek jezdi i dneska.



10. května 2001 000 11:56

Asi jsi nepochopil, ze na techto strankach je vysvetleno, proc vlasne jezdi, a proc kdysi v minulosti vubec prezily. Kvalitou to rozhodne nebylo. A cti pozorneji - pise se tam, ze od te doby, co je skodovka Volkswagnem, tak montuji prave ty auta, co jezdi dnes.

martin (tečka) lisy (zavináč) centrum (tečka) cz

1. července 2001 000 12:12

Pozdrav od Lukase Mikeski,je to super,ale chce to vic bab.



8. prosince 2001 000 16:49

Pjekne. Divim se, ze jste po vsech tech vyletech jeste nazivu. :-)

ivan (tečka) dolezal (zavináč) vsb (tečka) cz

15. června 2002 000 17:35

Nejprve jsem byl docela rad, ze vidim peknou stranku o Tatrovkach, ktere se mi moc libi a obdivuji je. Pak me ovsem zarazila reakce na Skodovky. Samozrejme jsem si vedom vsech nedostatku, ktere tato auta mela (myslim hlavne v dobe komunismu), ale asi bych nerekl, ze je to pro me duvod k tak zapornemu vztahu - vim o cem mluvim, vlastnim vuz Skoda 120. Jen doufam, ze se kvuli tomu nestanu take tercem vasi nenavisti. Pro nemit rad ceska auta - Skodovky i Tatry?

xxdevil (zavináč) post (tečka) cz

17. června 2002 000 14:00

Ale musis uznant, ze mnohe nazory se blizi pravde. A pak je to samozrejme mysleno spise v historickem kontextu. Sak tam taky padlo, ze od te doby co je skodovka wolkswagenem, tak vyrabi auta, na ktery muze byt hrdy kazdy cech. Ale taky je pravda, kdybychom byli trochu vic hrdi na sve vyrobky, tak by nase vlada jezdila v velkych prostornych a pohodlnych limuzinach ceske vyroby, a vyroba by nebyla ukoncena. I kdyz duvodu k ukonceni bylo samozrejme vic...

aselene (zavináč) centrum (tečka) cz

19. července 2002 000 11:20

Dost dobry. Zrovna se chystame se Zigulem projezdit Ukrajinu, tak jsem hledal nejaky zkusenosti a zazitky.
Mimochodem az Zigo doslouzi, planuju Tatru 613...

ljachim (zavináč) volny (tečka) cz

9. srpna 2002 000 20:41

Tak jsem se do těch článků začetla, že už je půl večera pryč. A to jsem baba (byla nějaká připomínka, že jich je málo??????) Řekla bych, že mi mluvíte z duše, i když některá fakta jsem neznala nebo si neuvědomila souvislosti. Pravda,je to vše ovlivněno láskou k Tatře, ta kouká mezi všemi řádky. Souhlasím s tím, že tento národ měl být hrdý na Tatru. Je vůbec škoda, že byla některá jména zavražděna: Tatra, Lada, Baťa, Rott...(dvě poslední rodinná jména měla mít už z tradice nárok na převzetí komunisty ukradeného majetku za symbolickou cenu) Mám jen jednu věcnou připomínku. Už z osobních důvodů ("narodila" jsem se v Tatřičce) bych uvítala aspoň u uveřejněných fotek popis o jaký typ se jedná. Já totiž nevím v čem jsem jezdila. Byla kromě Tatry 57 taky taky jí podobná Tatra 75? Děkuji za odpověď a hodně síly Tatrovákům. Možná bude líp......

kocvarova (zavináč) dkm (tečka) cz

6. září 2002 000 13:29

Ahoj. :-)
jilm

david (zavináč) antos (tečka) cz

1. února 2003 000 19:26

Máte to tu moc pěkný, doufáme, že vám došel mail s naším deníkem. Škoda, že nejsou u fotek popisky, ale jinak fakt pěkný. Zdraví Pavel a Honza

metalheart (zavináč) email (tečka) cz

25. dubna 2003 000 13:59

Hezké počteníčko, zvláště mne zaujal článek o TATŘE. Akorát bych si dovolil oponovat Vaší kritice vozů Škoda 100 až 120. Mám Š100, která je již dnes veteránem a je mi líto ji vyhodit, doposud bezvadně funguje (najeto hodně přes 200 000 km) a vždy nás bez vážnějších problémů všude dovezla. Jasně není to závoďák nebo limuzína, ale označení pojízdná plechová krabice si v žádném případě nezaslouží! Jinak opravdu zajímavé čtení.

baudot (zavináč) seznam (tečka) cz

28. dubna 2003 000 13:10

Klidek v dobe kdy vznikaly ty clanky o skodovkach, jsme byli cerstvi tatrovaci :-). Nyni se nase nazory vratily k normalu.....

aselene (zavináč) centrum (tečka) cz

3. července 2003 000 18:25

Ahoj Igorku, moje nazory se jeste nevratily k normalu!Jakpak se mas? Daniela

danbot (zavináč) seznam (tečka) cz

11. července 2003 000 21:02

Opravdu dobre popsane!
Zivot bohuzel neni fer (s ohledem na ty TATRY) :-(
To jste prece sami zazili na ceste do a z Moskvy.
A to neni ojedinely pripad. Co treba velky MS Bill? Rozhodne to nebylo kvalitou!!!

JMS (zavináč) email (tečka) cz

13. července 2003 000 02:11

Popsali jste to pekne, ja sam bych to nedokazal lip. Do Moskvy jezdim obcas i autem, ale nastesti spolehlivym a ne takovou pleckou co vy :) Od te doby se vubec nic nezmenilo.

bubajlo

31. července 2003 000 16:07

Super popis cest :-) Kez by jich bylo vice.

ch17 (zavináč) centrum (tečka) cz

5. srpna 2003 000 07:09

Opravdu velice zajimavy obsah. Chybi tu jen par fotek, ikdyz autor vse popisuje velice dobre, takze ....

mayerpetr (zavináč) seznam (tečka) cz

7. srpna 2003 000 15:53

Je to dost zajímavé

desortova (zavináč) mar (tečka) cz

14. srpna 2003 000 21:07

Fajné!!!!!!!!!!!!! - Něco o tatře najdete i tady. www.mujweb.cz/zabava/auto-veterani

auto-veterani (zavináč) seznam (tečka) cz

16. ledna 2004 000 13:14

no čus bus, kuř buřt chlapi, přečtu si to ve vhodnou chvíli; zatím čambalabamba ivan



16. ledna 2005 000 19:20

máte nejakú dlhú pauzu,inak ok

pinarelko (zavináč) yahoo (tečka) fr

20. ledna 2005 000 22:32

Obdivuji vše, co jsem tu viděla. Moc krásné fotky, zážitky a určitě to jsou vzpomínky na celý život. Je fajn, vyrážet někam do světa a poznávat... Přeji ještě hodně takových cest:)

hanka (tečka) kazikova (zavináč) seznam (tečka) cz

21. ledna 2005 000 13:06

S účinnou lítostí přiznávám, že jsem moc slohově plodný za minulý rok nebyl...ale pokusím se s tím něco udělat...můžete se těšit na příhody, jak jsme zrušili Tatru na Sibiři, atd :-))

martin (tečka) lisy (zavináč) centrum (tečka) cz

28. ledna 2005 000 14:55

Panove super web... Take jsme si zajeli do Ruska autem, Fiatem
UNO :-) okruh Piter-Moskva-Volgograd kolem 8000 kilaku. Super cesta. Uvazuji o dojeti autem az do Vladivostoku, myslite ze je to realny ?

jan (tečka) hladik (zavináč) snetsro (tečka) cz

15. března 2005 000 07:41

Skvely to pocit. Vitezstvi!!!
Zdravim vsechny nase ctenare v novem kabate a na novem miste, bez reklam a spar novyma vylepsenima :-), Igor

aselene (zavináč) centrum (tečka) cz

15. března 2005 000 10:10

No nevím...uveřejnit tyto stránky v den 66. výročí obsazení Česka Wehrmachtem mi připadá jako vlastenecký počin ze strany Landmanšaftu :-)) Zvláště, pokud přidáš komentář "skvělý pocit-vítězství." Ještě, že jsi historický IGnORant :-)Ale k designu ještě nějaké připomínky mít budu, to si piš...

martin (tečka) lisy (zavináč) centrum (tečka) cz

24. března 2005 000 13:21

Fakt pekne stranky. Rad jsem zavzpominal na pekne vylety. Neuveritelne, jak ten cas rychle leti.

pavel (tečka) praks (zavináč) vsb (tečka) cz

31. března 2005 000 08:13

Sláva, koukám, že Martin doplnil články. Už se těšim na to počteníčko!

hgazdova (zavináč) centrum (tečka) cz

18. srpna 2005 000 23:08

Ahojte pánové, kde máme konečně letošek?:))Už se vážně dost těším!

danbot (zavináč) seznam (tečka) cz

26. září 2005 000 17:11

Vasu cestu do Turecka a spat som precitala na jeden sup. Gratulujem, pravdivo a pritom putavo. Mam podobne skusenosti.

icemeler (zavináč) post (tečka) sk

18. října 2005 000 07:43

Tak jsme tu mneli maly utok, snad se uz nebude opakovat :-)

A coz teprve letosni cesta do turecka. Tez uz se tesim az si poctu :-) Zatim prohlizejte fotky (nove ted s popisky)...

aselene (zavináč) centrum (tečka) cz

1. prosince 2005 000 18:25

BLAHOPREJI !! Jsem moc rad,ze mate zajem o cestovani a poznavani
novych zemi a kontinentu.At Vam to vydrzi ... cestovat,mapovat a objevovat nove horizonty dnes nemuze kazdy a kdo pozna kouzlo dalek
pochopil mnohe a bude opravdu stastny ...
....................................................................

JEN TO DOBRE A NEJLEPSI VAM PREJE JAROSLAV KVASNICKA !!!

Ve volne chvilce surfnete na me stranky o cestach PETI KONTINENTY
a 36 ZEMEMI : AUSTRALIE , AMERIKA , ASIE , AFRIKA , SKANDINAVIE ,
EVROPA , BALKAN , BALEARSKE OSTROVY Etc ...

http://jaroslav.tk
http://kvasnicka.tk
http://zivotopis.tk
http://sambala.tk
....................
http://sweb.cz/xw
....................

kvasnicka2000@hotmail.com

606 160 981
596 632 598

kvasnicka2000 (zavináč) hotmail (tečka) com

14. července 2006 000 00:21

Dlouho se tu nikdo neukazal...

aselene (zavináč) centrum (tečka) cz

24. července 2006 000 00:41

Historie tatry je slavna, bohuzel vsak zaroven smutna. Nejsmutnejsi je, ze unikatni t700 nezemrela smrti prirozenou, nybrz byla zabita, presneji receno popravena. Ironii osudu je i to, ze se na tom podilel i muz, ktereho jsem si vzdy velmi vazil: vaclav havel - zavedl na hrade mercedesy i kdyz mel dostatecnou moc tam zavest tatru. Treba se nekomu podari tatru vzkrisit - zaslouzila by si to. jkl

jkl (zavináč) solnet (tečka) ch

26. července 2006 000 14:11

Jste v poho lidi jak se kukam:)Dobré výlety asi nej.bylo Rusko,Francie a Finsko.Se mějte pěkně a cestujte:)

Michal33Wolf (zavináč) seznam (tečka) cz

25. srpna 2006 000 22:55

Ahoj, ráda bych se chtěla podívat na Ukrajinu...jenže jak jsem to četla, tak samej babinec by nešel...musím sehnat nějaký pořádný chlapiska:-))



19. září 2006 000 17:45

Ahoj byl bych velmi rad kdyby Tatra ozila. To auto si nekdy koupim a nikdy ho neprodam.



16. října 2006 000 19:26

Hi Men. Jsem velký fanda vozů tatra ale ty by sis měl uvědomit, že t613 je spíš rarita a je nutno ji srovnávat s produkcí jí odpovídajcí - což je možná Volvo, Mercedes, BMW a z východu Volga. Rozhodně to nejsou vozy jako š. 100- 120. Jinak razím názor, že za předpokladu, že by se vozy jako Tatraplán, T603 a T613 mohly vyvážet za tuhého socializmu na západ, tak by byly tyto vozy po stránce technické i po stránce výbavy úplně někde jinde..

Skawagon(at)seznam(tečka)cz

20. října 2006 000 11:10

Privet,ja by chotela sto by vy napisaly sto nebut o Uzhorodi.
Eta jest ocin dobraja stranica...spasibo INNA.............

Prychodkova (zavináč) seznam (tečka) cz

25. října 2006 000 20:52

Ač je tento článek o osudech osobních TATER již z roku 2000,se vším co v něm stojí se musí souhlasit a tím spíše s odstupem oněch šesti let!V dnešní době víme jak na tom TATRA dnes je.Opět se zmněnil majitel,ale TATRA stále žije a snad tomu bude i nadále!!Doufám,lépe řečeno pevně věřím!Když už naše vláda,je jedno která koli odsoudila k zániku vozy osobní,to samé se nestane s nákladní produkcí.Ještě je dost lidí,kterým není osud těchto jedinečných aut lhostejný,jedním z mnoha je jistě i PAN Karel Loprais.

cambus1 (zavináč) centrum (tečka) cz

11. listopadu 2006 000 18:39

Člověku který by pomohl Tatře bych klidně líbal nohy každý den.

VMadera (zavináč) seznam (tečka) cz

14. listopadu 2006 000 17:27

Ahoj Lukaš Mikeska

gh

20. listopadu 2006 000 11:57

cus ogari,tak jsem vas nasel....fantomas!!! igore,martine jak se mate? chtelo by to dat najeke pivko,ni? pavel staněk

pavlos (tečka) stanek (zavináč) seznam (tečka) cz

13. prosince 2006 000 15:46

Ahojky nasla jsem tuhle stranku úplne nahodou....
Napsala jsem svoje jmeno do seznamu.cz a objevilo se mi tohle, je to super.Ja se taky totiz jmenuji Inna Prychodkova....A jsem z Ukryjiny.......POKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

inkaprychodkova (zavináč) seznam (tečka) cz

13. prosince 2006 000 16:04

Nechatite sem dat sto nebud o Uzgorode?Eta ocen dobraje a krasivaje misto.Eta dobraja stranica!Inna



22. prosince 2006 000 14:02

Uzgorodom my proezali mnogo raz, no ne raz fotografirovali. No v nasich proisestviach my o nem pisali :-)

aselene (zavináč) centrum (tečka) cz

28. ledna 2007 000 16:22

Měli byste zkusit nabídnout svojí cestu do Ruska 97 filmu, jestli by to byl někdo schopen zfilmovat, tak by z toho byl trhák! Road movie jako blázen... Zažil sem na cestách ledacos, ale všechno dohromady nedá ani 10%... Tak mnoho zdaru!

vilimek (zavináč) email (tečka) cz

8. února 2007 000 11:57

Ve většině v tomto článku souhlasím, s něčím taky ne. Nedokážu posoudit, kolik let je autorovi a co si pamatuje reálně ze socialismu. Takže ohledně Škodovek. Ta kritika není zase až tak na místě. Škoda 1000MB patřila mezi lidovými vozy designem k ojedinělým, budí pozornost i teď, to naše české porsche. Pak následovaly úpadkové Š100/110. Jedině snad 110R byl zvláštní, a úspěšné a v zahraničí pozornost vzbuzující byly sportovní úspěchy Škody 130RS a LR. Ty hýčkají Angličané do dnes.. Je však potřeba říct jednu věc. Kvalita Škody se odvíjela od schopnosti socialismu, netržního hospodářství, tedy neschopnost a nenutnost (v rámci států RVHP) vytvořit konkurenční prostředí a snížit tak při kvalitě výroby zároveň cenu. Škoda byla schopna vytvořit mnohem lepší vozy, ale pokud by se to podařilo, staly by socialistickou a špatně fungující ekonomiku dost peněz. To by se projevilo na ceně aut a my si musíme uvědomit, že lidé, kteří čekali na auto desítku let a poctivě šetřili, byli rádi, že mají možnost koupit novou, docela levnou Škodu 120L. A věřte, že kdo ji pořídil, byl to pro něj stejný svátek, jako když si dnes někdo koupí svou novou Octávii. Autor viditelně neví, že Škoda v rámci RVHP měla svůj úkol. Vyrábět levné lidové auta, které slouží pracujícímu lidu :-). A to plnila. Lepšími vozy pro doktory a výše postavenou inteligenci pak byly Lady, např. 2103. Sami víte jaký luxus to byl ve své době, když ji měl např. zlodějíček-Vrchní prchni. Lépe postavení funkcionáři a taxikáři měli Volhy. Tatra byla pumpována za socialismu penězy, protože o vládní Tatry 603 a 613 byl zájem v Bulharsku, Rusku, Rumunsku atd... Byla to výsostní auta náměstků a výše postavených soudruhů. Není to o tom, že by nemohla Škoda výrabět kvalitněji, vždyť kam chtěl komunistický stát vrazit peníze, tak tam dokázali, že kvalitu umí. Uvedu příklady jako jsou úspěšné stíhačky MiG (víme dobře kolik obrovskych částek šlo do zbrojení), české letadla Aero L-29 Delfín, L-39 Albatros (které dnes Američané milují a létá jich tam desítky). A k těm vyvoleným patřila i Tatra. Teď k T700. I když byla hodně vylepšená, stála taky hrozně peněz (tuším 1 300 000) a problémem bylo absence moderních bezpečnostních prvků, stalé hranatý tvar karoserie z bočního pohledu atd. Zájem o Tatry v cizině byl malý, opravdu za ty peníze šlo pořídit už mnohem modernější vozy BMW apod. Ta výroba byla ztrátová, tedy ten pojem jasně říká, že i prodej dalších stovek aut by byl pro fabriku minusový (Přece nebudu prodávat rohlík za 1,80Kč, když ho nedokážu vyrobit pod 2Kč). Řešením by bylo jedině návrh uplně nového, vyspělého vozu a každý ví, co stojí takový nový projekt. A i když Tatru obdivuju a je mi líto,že se osobní auta nevyrábí, uvědomuju si, že prosadit se na trhu v době, kdy je to luxusníma limuzínama na trhu přesyceno (vždyť i takové značky jako Hyundai či KIA mají své lux. vozy), by bylo nadmíru těžké a snad i nereálné...

fastfreddyseznamcz

21. března 2007 000 19:37

Kluci je to perfektní ,jsem z těch článků nadšený jako kdybych to prožíval s vámi,je to super

tatulik (zavináč) volny (tečka) cz

21. března 2007 000 21:39

Kamaradi, kdyz to ctu o nasi Tatre, tak se mi chce plakat. Diky za pekne stranky.

pjirik (zavináč) seznam (tečka) cz

27. března 2007 000 12:46

Respekt vám bejci



28. března 2007 000 14:29

Ahoj,zdravím vás cestovatele. Máte hezké stránky.Pročetla jsem je celé a to je u mě co říct, většinou kouknu a mizim jinam. No a to jem se sem dostala čirou náhodou.Hledala jsem úplně něco jiného.Když jsem si tu tak s vámi cestovala, tak mě napadlo, že bych vás mohla o něco požádat. Vím, je to asi dost troufalé, když vás ani neznám (kromě toho, co jsem si o vás přečetla), ale vždycky si říkám, že za zkoušku nic nedám :o).Doufám :o) Samozřejmě je to na vás a já budu respektovat vaši opověď. Abych se vyjádřila přesně.No jak bych to řekla (napsala).Sbírám sirky "odefšud" a jelikož se nikam takhle daleko nedostanu, jako vy, chtěla jsem vás poprosit, jestli kdybyste na svých cestách narazili na nějaké sirky (nejlépe s příběhem) a bylo by možné mi je nějakým způsobem přivézt a předat, tak bych vám byla moc vděčná a hodila bych po vás nějaký ten úsmněf :o) Samozřejmě nemůžu nabídnout nějaké zlato nebo tak něco. Tak asi takhle nějak, no. Moc se omlouvám za svou drzost, ale ... ;o) Díky.Bára.

Tamara (tečka) Bardis (zavináč) seznam (tečka) cz

11. dubna 2007 000 00:25

Tak jsem byl v sobotu v muzeu Tatry v Kopřivnici a obdivoval všechny ty vozy, které ve své době stály na špici a trápily konkurenty. Chce se brečet z toho, jak Tatra, kdysi symbol dokonalosti a přemýšlivosti chytrých lidí,dopadla. Od hrdosti a slávy Tatraplánu, 603ky a 613ky vývoj dospěl k miliardovým dluhům. Aspoň že pan K. Loprais dokázal na Dakaru udělat obrovitou reklamu a ukázal světu, že alespoň náklaďáky Tatra patří k nejlepším a dovolily firmě přežít. Těžko se dnes znovu najdou ti nejlepší konstruktéři z téhle země a peníze na to, aby Tatra dokázala technikou pokořit konkurenci, prosperovat a být mezi nejlepšími.

tokrol (zavináč) seznam (tečka) cz

17. května 2007 000 18:08

Nazdárek, potřeboval bych radu od nějakého automechanika, nebo někoho, kdo se vyzná dobře v autech. Na mojí Škodě 120 mám teď problém se startováním, otočím klíčkem a ozve se jen nějaké cvaknutí, myslím, že ze startéru. Protože jezdím na LPG, tak mám přístu ke startéru pouze zespod auta, za sedačkama mám nádrž. A tak se ptám, jestli je to opravdu startérem, abych ho neměnil zbytečně, nebo může být vada vzapalování, nebo snad něco jiného???
Prosím poraďte na email. Díky

daliborkracmer (zavináč) seznam

25. května 2007 000 20:16


Jako prvni si zkontrolujte baterii ,když je dobra ,tak je to starter
kde je vice moznosti



27. června 2007 000 20:17

Ahoj,
moc se mi líbil popis hotelu Družba na Jaltě.Manžel jej tehdy pomáhal stavět s PSG Zlín, dodnes na to vzpomíná a chtěl by se tam podívat.Prosím kam bychom se mohli obrátit na nějaký kontakt-letenky+pobyt. Pokud byste věděli díky.krajcova.jitka@centrum.cz

krajcova (tečka) jitka (zavináč) centrum cz

28. června 2007 000 21:19

Ahoj
stal jsem se majitelem Tatry 603 a rad bych navstivil nebo ucastnil se veteran srazu. Moc Vam dekuji za informace. sevea@iol.cz

sevea (zavináč) iol (tečka) cz

19. července 2007 000 17:23

Nazdar, pokud te zajimaji tatrovacke akce zkus se kouknout treba na http://www.tatraklub.org/akce.html
Od te doby, co se nam podarilo zrusit nasi hezkou bilou tatricku na ceste za Ural, jsme z kola akci trochu vypadli :-)

aselene (zavináč) centrum (tečka) cz

21. září 2007 000 21:11

Ahoj Baro, nebudes tomu verit, ale vspomneli jsme si na tebe v Turecku a par krabicek sirek jsme ti privezli. Kdyztak se ozvi Martinovi...

aselene (zavináč) centrum (tečka) cz

25. září 2007 000 17:48

Jste úžasní,báječní a sqelí zlatíčka :o) Sirky už mám a mám z nich velikánskou radost. Jako bych tam s vámi byla. Martin mi ukázal nějakou tu fotečku z cest a paráda. No konečně on sám ti může poreferovat, jak jsem se těšila s cizokrajných sirek od vás. Mám hned lepší den :o) Ještě jednou díky moc. Jen tak dál ;o) jéje už jsem zase malinko drzá hi hi hi, doufám, že mi to prominete :o) Zatím pa Bára a pokud to půjde, budu se těšit na další .....

Tamara (tečka) Bardis (zavináč) seznam (tečka) cz

7. října 2007 000 12:55

Zdravíčko pánové,
dají se (časem) očekávat články i k ostatním dobrodružným cestám? (dokončení Ruska 96, Ukrajina 98, Rusko 2000 atp). Velmi by mne zajímaly!

Inak letos jsem byl na pár dní vozem na Ukrajině a mám naprosto stejné zkušenosti s ochotou Čechů pomoci- a to šlo jen o zapůjčení rezervního kola na pár kilometrů :-/ (chytil jsem dva defekty chvíli po sobě)
Mnoho zdaru Ondrej

feuer (zavináč) post (tečka) cz

19. října 2007 000 04:09

Ahoj Ondro,
s těma Čechama, co ti (zase) nepomohli je to pech. Chtělo by to přijít na to, co způsobuje toto naše "národní chování" :(
Co se cestopisů týče...ty se bohužel nedají sekat jako "baťa cvičky"... to chce pár dní relaxu, kdy se člověk dostane do klidu, a pak se to najednou vysype samo, ani nevím jak... Jenže souvislého klidu se mi nedostává, a tak mám už třeba rok rozepsaný cestopis z Ruska 2004. Takže třeba jeho rozpracovanou verzi jsme hodili na web, ať tam máme aspoň něco, než budu mít klid k napsání druhé půlky...
Díky za zájem a měj se fajn!

martin (tečka) lisy (zavináč) centrum (tečka) cz

26. února 2008 000 14:25

Ahoj,
nahodou jsem objevil Vase cestovatelske stranky a musim rict, ze me po dlouhe dobe na Netu opet neco zaujalo..Vase pribehy jsem cetl jednim dechem a jako skodovak a priznivec vseho Ceskoslovenskeho jsem rad, ze za auto jste si vybrali starou dobrou Tatru...

Drzim palce do dalsich cest..

Petr

petrfridrich (zavináč) centrum (tečka) cz

29. května 2008 000 17:15

Přeji pěkný den. Článek o osobních Tatrách je perfektní a ve všem pravdivý. Je smutné, že to s limuzínami Tatra dopadlo jak to dopadlo. Plně souhlasím, že ve prospěch jiných automobilek. Tatra 700, která nahradila Tatru 613 opravdu mohla konkurovat jiným vozidlům v plné míře. Do Příbora nebo kolem Příbora jezdím pravidelně a když vidím bývalou Tatru Příbor je mi z toho smutně. Proč naši předtsavitelé státu nemohli chvíli jezdit v T 613 do doby, než byv Příboře připravili nový typ vozu. Mějte se pěkně. Stanislav Grym



22. června 2008 000 22:15

Ahoj, som velký fanda Tatroviek a pevne verím, že si starú dobrú Tatru raz kúpim.

projekty (zavináč) citycom (tečka) sk

28. června 2008 000 19:30

Dobry den,
zaujimave cestopisy a dobrodruzstva,najma myslim Cesta do Ruska 97,
ako uz pisali,vhodna aj pre sfilmovanie - oproti terajsej ubohej produkcii v casopisoch,tv ap.
Poslem odkaz par kamaratom na vase stranky.

jaroslb (zavináč) gmail (tečka) com

23. července 2008 000 17:02

nazdar demoni,cetl jsem o vasem trempu v dacii,Belorusko,Moskva.. Je neuveritelny co clovek vydrzi aby prezil,ale to je preci koreni toho cestovani.) Ja planuju poznavaci vylet po UA s vw golf,na Rusko zatim ne. Stastnou cestu.

lukas (tečka) severyn (zavináč) seznam (tečka) cz

6. prosince 2008 000 01:14

Zdravim vas,
uplnou nahodou jsem narazil na tyhle stranky a ty cestopisy jsou uplne super! Sice nevim, jestli bych nasel tolik odvahy takhle cestovat (kdybych si neprecet, ze to opravdu jde), ale popisovani vasich cestovatelskych zazitku jsem uplne hltal :) Skoro mam nutkani neco takovyho taky uskutecnit... Mejte se fajn a preju hodne dalsich skvelych zazitku!

P. S. Budou take cestopisy treba z Turecka? Jiste i to bylo velice zajimave...

sumix (zavináč) atlas (tečka) cz

19. prosince 2008 000 21:06

Vzhledem k tomu, že jste si na moje stránky dal adresu svých, využiju toho a umístím na vaše stránky odkaz na moje stránky, zabývající se přejezdy a haváriemi na nich. Děkuji ještě jednou za příspěvek na mých stránkách. Milan Šlahounek
www.slahovystranky.wz.cz

slahounek (tečka) centrum (tečka) cz

23. dubna 2009 000 16:06

Náhodou som narazil na Vaše stránky.Žiaľ, som z generácie, ktorá poznala dosť veľa z predstavených značiek. Žiaľ aj na tejto diskusii vidieť našu úžasnú obmedzenosť. Za to, že na TATRÁCH sa vozili "papaláši" z oboch brehov rieky Moravy nemôže TATRA, rovnako ako nemôže BMW za to, že sa v nich vozia dnešní "papaláši". Samozrejme, že zrovnanie limuzín z produkcie TATRA sa nedá porovnať so ŠKODOVÁCKOU konfekciou. V časoch mojej mladosti sme boli vďačný aj za ňu. Každopádne TATRA, ŠKODA, PRAGA, AERO a ďalšie sú kusom história a žiaľ zašlej slávy. Môj úprimný obdiv patrí všetkým, ktorý udržiavajú pojazdné kusy týchto značiek pre budúce generácie. Zanechajte prosím žabomyšie vojny a preneste sa nad to, že niekto hodnotí Vaše milované auto inak ako Vy. K tomu Vám prajem veľa úspechov a najmä veľkorysosti.
Jano Toma

cstop (zavináč) cstop (tečka) sk

22. května 2009 000 11:37

AHOJ,JA BYL V KERČI V R.2007 A 2008 NA DOVOL.VLASTNIM AUTEM POPRVE FAVORIT A PO DRUHE FELICIE BYL JSEM TAM S RODINOU A MOHU DOPORUČIT.CESTA SICE DLOUHA ALE TA UTEČE RYCHLE,PŘIŠTI ROK JEDEM ZAS,CENY JSU PŘIJATELNE LIDI PERFEKTNI,JSU OCHOTNI A KDYKOLIV JE TŘEBA TAK PORADI TAK SE MĚJTE A TŘEBA SE TAM POTKAME.

lada (tečka) bambula (zavináč) seznam (tečka) cz

18. července 2009 000 09:53

Zdravím všechny.V 70 letech min. stol.vycházeli ve Světě motorů cestopisné články cestovalele škodovkáře o cestování po tehdejším Sovětském svazu, doslova cestou necestou.Obdivoval jsem jeho odvahu a těšil jsem se na další jeho články s cest.Bohužel si nepamatuji přesně jeho jméno,domnívám se že pan Bartoš nebo pod.Cestoval se svojí paní,dokonce vezli i malého syna.Nezná někdo z Vás jeho další osudy? Děkuji

antonin (zavináč) luksicek (tečka) com

3. prosince 2009 000 20:56

Ahoj,
perfektní cestopis a krásné fotky..Musím se přiznat, že cestování ročník 2008 a 2009 musím ještě pořádně proštudovat..
A kdy se vydáte zase někam s Tatrou ? Jsem velký fanda československých aut..

Petr

petrfridrich (zavináč) centrum (tečka) cz

23. prosince 2009 000 12:58

Ahoj kluci, děkuji, že jste na mě nezapomněli a poslali mi taky malou upoutávku na vaše další cestování :-) Vzpomněla jsem si na vás, když jsem byla před týdnem v Egyptě a scháněla sirky a měla problém sehnat jiné než s holubem...a to ještě že byly alespoň tyhle (neřekla bych, že čím dále od nás, tím nejsou sirky k sehnání-jak jsi říkal Martine....) :-D No ale ve finále jsem si přivezla čtvery :-). Držím palečky, aby vám všechno vycházelo dle vašich představ a cesty nebyly moc svízelné, ale plné dobrodružství a alespoň přijatelného adrenalinu ;-) Třeba se někde potkáme na cestách :-)Hodně zdravíčka do nového roku a přežijte svátky klidu a pohody :-D Jo a dobré světlo...ať máme na co koukat :-) A ještě jednou děkuji za ty sirky :-) Papa.B.(Barbora Macháčková)

Tamara (tečka) Bardis (zavináč) seznam (tečka) cz

3. února 2010 000 21:45

..Jaké máte kdo zkušenosti s Tatrovkama?Já mám 613-2,bohužel neorig.,část.předělaná na 613-3,červená barva. Motor E1/I,15000km po go,důkl.zabroušené ventily,zvětšené a vyleštěné kanály v hlavách,větší trysky.Spotřeba prům.12,5 l,0-100 asi 9.5s.V praxi i bez úprav Tatra většinou měla navrch nad katalogově rychl.a dynam.zahr.vozy.. 613ky celkem byly tři,teď ještě máme 603ku, MB 1100 a Rapid 136. Ty Škodovky jsou prima nostalgie,připomínka dětství a zas tak špatný ve své době nebyly..

ratatra (zavináč) seznam (tečka) cz

4. února 2010 000 14:03

Mam 613 s krátkym diferakem,mel jsem i dlouhy,ale prisla mi tam mezere mezi 2kou a 3kou. Jinak na cestování po dálnici s delším dif.se dá trvale dle tacho 190-200,pak už se stejně dál moc nevytočí. To zabroušení sis dělal sám.Jinak za to chtěj dost peněz.

daves79 (zavináč) centrum (tečka) cz

4. února 2010 000 14:16

koukam ze se tu rozjela zajimavá debata i když jsou to spíš stránky pro cestovatele,ale Tatra a cestování jdou k sobě :-)Já měl 613 plastovku,měla dost najeto a tek z ní olej-asi chladič.Byli jsme s ní v Chorvatsku a v pohodě,spotřeba asi oklo 13ti, ale nijak jsme se neloudali.zrychlení z místa byl tak průměr, jen o něco lepší než kámošova Octavia TDI 81 KW, ale jak jsem psal měla už dost najeto a nijak jsem ji ani neseřizoval



4. února 2010 000 19:40

A kolik to jede?

Martasii (zavináč) seznam (tečka) cz

5. února 2010 000 20:57

Mě podle tachometru jela kolem 200 i s těma hodně km. Přes 260000km



7. února 2010 000 20:17

Pro daves 79.. Zabroušení jsem dělal sám,levá strana se dá udělat i bez demont.motoru,lepší to ale udělat najednou,když je motor venku.Jen cena simerinků ventilů mě překvapila,obj.jsem je přímo v Kopřivnici a byla 1800 kč,což mi přijde hodně přemrštěný..

ratatra (zavináč) seznam (tečka) cz

8. února 2010 000 09:25

S Tatrou jsem jela kdysi na své svatbě,bylo to vevnitř hodně prostorný,moc se mi to líbilo,zadní sedadlo je jako gauč,v porovnání jaká se dělají sedadla dnešních aut bylo v Tatře posezení královské :-)

xxx

12. března 2010 000 01:22

Hezké stránky! Osobně bych autora netepal za jeho poznámky k vozům značky Schade - zajedno mně nepřijdou zaujaté a konečně registruju často známky prostoduché nevraživosti k mé přes dvacet let staré Tatře ze strany majitelů Superbů a dokonce tu a tam Oktávek a Felicií. Snad jde o český rys nesnášenlivosti k čemukoliv co nás přesahuje a čemu se přesto nezdá být praktické nacpat se tomu do zádě :) Co možná stojí za úvahu je otázka jestli se lidem od Nového Jičína za tolik let účasti na technologické a tvůrčí špičce tahle generační zkušenost nevryla do DNA. Tatra jako osobní auto odešla za téměř plné slávy - 613 vznikla tak trochu ze setrvačnosti a zřejmě i hrdosti na tradici, přesto od první verze ze sedmdesátých let nese vzácné dědictví značky - bez ohledu na minimální podporu vývoje i vlastní výroby je to prostě Tatra - stačí se svézt v rozumně opraveném exempláři a zabít v sobě několik vcelku přirozených předsudků ze kterých jinak vznikají mýty. Sedmistovka už byla relativní zoufalství s mizernými i když efektními reflektory a s díly karoserie dotvářenými laminátem (pod povrchem se skrývá zčásti původní T613). Ohledně interiéru souhlas, dokonce MĚLA i palubní počítač.) Š 105 s pětikvaltem mi několik let v tuzemsku prokazovala dobré služby, jenže srovnávat tenhle automobil s Tatrou je jako porovnávat moped se vzducholodí, jsou to jiné světy. Škoda Populár bylo například auto na úrovni. Co bylo po prvních Oktáviích, resp. Š1000 je po(s)tupný úpadek, který jinak probíhal v Tatře a jinak v L&K možná taky proto že Boleslav byla víc na ráně. A možná je v tom i ta genetika. Nezní zajímavě, že svého času nejlepší česká auta vyšla z Moravy? Která z pionýrských automobilek vlastně přežila a vyrábí ještě auta v původní kvalitě? I Mercedesy mají dnes trapné problémy s čínskou elektronikou, jako by doba, kdy auto bylo víc než jen spotřební materiál byla už tak trochu minulostí - stejně jako původní Tatra, Aero, ČZ, kvalitní sirky se Sušice ... Je docela fajn, když někdo zjistí že ještě dnes se dá Tatrou dojet do Asie a že po mnohahodinových jízdách ho nebolí hřbet - protože kdesi se ještě myslelo na cestující a na původní účel výrobku. Byl jsem s T 613 v Zadaru a můžu říct - 613 je žrout kilometrů a spotřeba paliva se dá uhlídat, pokud cestujete a nekocháte se do krajnosti pružností velmi uvolněného osmiválce. Bohužel chybí mi k tomu nějaké fotky, ale třeba je vytluču z bývalky :) - např. Tatra se zvednutou přední kapotou v úpravě jídelního stolu, nebo pohled přes čelní sklo dolů na vodopády u Plitvických jezer - počítám že moc aut na tom místě nestálo, natož celou noc - jde totiž o národní park. Za trochu péče je to auto na opravdové cestování - cestování toho druhu jaké si kdysi mohl dovolit pan Elstner s Populárem Aerovko nebo Hadimrškou, protože auta s touhle odolností už prakticky nejsou. Mít u nás dálnice se slušným povrchem tak k tomu vlastně pro běžný život není důvod. Zkuste ale s Oktávií z 21. století jet do Asie - něco takového je týrání zvířat z pohledu auta i posádky.

danesskaugh at yahoo dot com

12. března 2010 000 02:04

Ještě malé upřesnění k oddílu historie Tatry - jinak bezvadnému - první aerodynamická Tatra byla T77, na obrázku je cca o pět let mladší T87. Rozdíl byl v zásadě jen v menších ústupcích aerodynamiky praktičnosti vozu u mladší verze. Součinitel odporu T77 byl údajně 0,26. Stránky se ale týkají cestování a já také opravuju svoji nepřesnost v e-mailové adrese.

dadnesskaugh at yahoo dot com

8. dubna 2010 000 10:12

Ahoj Igore, hledám spolužáka za základní školy, který se jmenoval taky Igor Vučenovič, byl s námi jen pár tříd a pak odešel neznámo kam. Pokud jsi ročník +- 1975 a chodil jsi prvních pár tříd základní školy na Ukrajinskou ulici v Ostravě-Porubě, tak se prosím ozvi. Pokud ne, nevadí. Fandím vašemu cestovatelskému náboji!

pavel (tečka) suk (zavináč) centrum (tečka) cz

21. června 2010 000 16:23

Tak i výhrůžky?? Ale jo, ráda vyhovím: Hele, Martine, ty zvíře neblahý, pokud by tě napadlo riskovat někdy znovu tak, jako při cestě do Ruska v r. 97, tak mi to radši ani dopředu neříkej... I při pouhém čtení o tom, co jste zažili, jsem měla svěrače sevřené hrůzou, a to jsem věděla, že když tu jsi, vrátili jste se relativně v pořádku. Ale jinak jo, je to fajn čtení a dávám na to sem tam odkaz svým kamarádům a známým, co taky rádi cestují, jen k tomu nepotřebují tolik adrenalinu, jako ty s Igorem... :o)))

jakri (zavináč) centrum (tečka) cz

4. července 2010 000 23:17

Jooo, Jani, souhlasím, že Rusko 97 bylo docela drsný. Taky bych si to nepotřeboval zopakovat.....

martin (tečka) lisy (zavináč) tudy (tečka) cz

12. července 2010 000 22:26

Nevíte někdo o nějakém testu T700 uveřejněném na webu? Díky

opel (zavináč) centrum (tečka) cz

12. července 2010 000 22:28

Já idiot Tatru prodal,teď už bych na ni neměl.

OK2KQF (zavináč) post (tečka) cz

11. listopadu 2010 000 19:48

http://www.pojisteninainternetu.cz - nejlevnější online sjednání pojištění pro vozidla. Havarijní pojištění, povinné ručení, možnost srovnání pojišťoven a sjednání online.



22. prosince 2010 000 16:49

Tak jsem precetl historii a musim rict, ze mame fakt stat plny dementu. Proste vsude sama korupce.



7. října 2011 000 09:48

Mám takový dotaz - nevyskytuje se náhodou pravidelně Igor v menze Purkyňova v Brně-Králově Poli? Vídávám tam člověka velmi podobné vizáže :)



20. prosince 2011 000 22:30

Omlouvam se, ze reaguji tak "rychle", ale je nejak napilno ke konci roku :-D
Vsimavi ctenari maji pravdu, obcas se tam clovek teto vizaze objevuje...
Igor

igor_vucenovic (zavináč) tudy (tečka) cz

4. prosince 2012 000 08:34

Díky za nový příběh!

petr (tečka) pravda (zavináč) edudante (tečka) net

15. prosince 2012 000 23:39

Čus cestovatelé-medvěd je dobrá volba Slepejši,poněkud jsi zapoměl na svých cestách na kamarády,ale to nevadí,podstatné je,že tvé popisy jsou nepraktické pro cestovatelé na svých cestách.Chtělo by to více dat pro prvorozence ať ví co je čeká,a kde hledat východisko.Rád bych tě viděl už je to nějákou dobu-o o Davidovi se ani nebavím,jestli zavítáš do našich končin jsi vítán i s Igorákem-dlouho jem Tě neviděl,a chci s tebou pokecat čus John Debil

vseogastro (zavináč) seznam (tečka) cz

6. listopadu 2014 000 09:30

Super zazitky, libi.

kozinao (zavináč) centrum (tečka) cz

14. června 2015 000 18:16

Cau, na začátku jak sem videl délku textu sem si říkal že pokud to bude nuda tak možu kdykoliv skončit. Po pár větách mna to neskutečně chytlo a celé vyprávění sem přečetl doslova jedním dechem.Fakt máte můj obdiv hoši, příběh byl prostě božííííí!!!!!!!! Jo a jinak za šest dní jeden favoritem přes Rusko do Gruzie a moc optimismu mně to do žil teda nenalélo :-D ale fakt dobře napsané, respekt!

ondes (zavináč) seznam (tečka) cz

14. června 2015 000 18:26

jinak ten můj komentář patří k cestě po Rusku

ondes (zavináč) seznam (tečka) cz

8. listopadu 2015 000 22:50

Zdravím, vaše stránky jsou perfektní...., příští rok chci vyrazit do Rostova na Donu. Zatím nevím nevím jestli letedlem, nebo autem, což mě láká. Tak sbírám zkušenosti druhých, abych se rozhodl....

vojtech-prochazka (zavináč) seznam (tečka) cz

13. května 2016 000 00:32

Milu ji vás, to to snad celé kompetně vystihne, no rád bych se zeptal zda někdo někdy přešel pěšky s evropy do Asie přes ural? rád bych to udělal, a zvládl, dojít.... Ps: davidpavelka@post.cz S obdivuhodným respektujícím pozdravem David, kterého ještě nikdo neutáhl

davidpavelka (zavináč) post (tečka) cz

21. března 2017 000 19:05

super!!!!!!

borec (zavináč) seznam (tečka) cz

9. prosince 2017 000 10:02

Moc pěkné, ale v posledních dvou letech žádné nové příspěvky, to už nikam nejezdíte?



4. února 2019 000 13:44

No jo no, tohle neni facebook, tak se neda predpokladat prilis velky prirustek novych zprav....



12. července 2022 000 12:29

Servus, parádne čítanie. Parádne!



10. května 2023 000 18:53

Ahoj Martine, je rok 2023 a já si už podruhé čtu zprávu z brutální cesty do Ruska v roce 97. Už před X lety (fakt nevím kdy) jsem to četl, ba co víc, hltal. A teď znovu. Fantastický dobrodružství z těch, na které se dobře vzpomíná, ale znova už bys to zažít nemusel :-D
Mrzí mě, že se teď možnosti cestování po létech zase omezují, zejména do Ruska, které jsem navštívil jen jednou.
Doufám, že Tobě i Igorovi se i dnes, o 26 let později daří dobře a přečtu si ještě nějaké další z Tvých příběhů.
Zdar, Filip

filipzajicek (zavináč) seznam (tečka) cz

  Tvé sdělení :
 
  Tvůj majl :  Chceš-li vložit, zaškrtni:    
 

Cestování | Turistika | O nás | Tatra | Kniha Hostů
Vyrobeno v NexusLabs® 2001-2024